Contact - Bomenpark
Contact

Veel gestelde vragen

Heeft u een vraag over of aan het Bomenpark? Wellicht staat het antwoord hieronder in de veel gestelde vragen..

Zijn honden welkom bij het Bomenpark?

Jazeker, honden zijn aangelijnd en droog welkom op onze verwarmde en overdekte terrassen buiten (en dus niet binnen in ons restaurant en de serre).

Kan ik een specifieke plek of ruimte reserveren?

Dit is niet mogelijk. De reden dat wij geen specifieke of ruimte toezeggen, doen we omdat de vraag naar plekken erg groot is en het dagelijks een enorme puzzel is om zo min mogelijk gasten teleur te hoeven stellen met de mededeling dat er geen plekje beschikbaar is voor een mooi Bomenpark moment. Met deze werkwijze blijven we flexibel, want het komen en gaan van gasten is nu eenmaal vooraf nooit exact te voorspellen. En zo voorkomen we teleurstelling als we niet kunnen voldoen aan een eerdere toezegging.

Kan ik een besloten bijeenkomst houden bij het Bomenpark?

Besloten bijeenkomsten zijn niet mogelijk. Grote gezelschappen kunnen wel terecht voor een diner à la carte of verrassings-/keuzemenu van onze menukaart.

Is het mogelijk om te reserveren voor een groot gezelschap?

Jazeker, mail (info@bomenpark.nl) of bel 0412-473074 ons als u wilt reserveren voor een gezelschap groter dan 12 personen.

Hoe kan ik een bestaande reservering wijzigen?

U kunt een wijziging aan ons doorgeven per mail (info@bomenpark.nl) of bel 0412-473074

 

Is het mogelijk om af te wijken van de menukaart?

Los van allergieën, waar we uiteraard rekening mee houden, is afwijken van onze menukaarten niet mogelijk. Wij verzorgen dus geen high tea.

Hebben jullie alternatieven voor koemelk in de koffie?

Helaas hebben wij geen cappuccino of latte met alternatieve melk. Het is iets dat in onze processen (nog) niet haalbaar is, hoe graag we dat ook zouden willen. Op zondagen is de vraag zo groot dat we deze niet kunnen bijbenen als we naast alle drankjes op de kaart ook drankjes met alternatieve melk gaan schenken, waarbij we telkens moeten switchen van melkschuim apparaat. Het alternatief om alleen op rustige momenten andere alternatieven aan te bieden, is iets waar we niet achter staan. We hopen op uw begrip.

Ik heb een allergie, wat nu?

Bespreek uw allergie met uw gastheer of -vrouw, dan kan ons keukenteam hier rekening mee houden. Dit kan gewoon ter plekke.

Wanneer is het Bomenpark telefonisch bereikbaar?

We zijn telefonisch bereikbaar van 10 tot 23 uur. Tijdens onze lunchspits (van 12 tot 14 uur) en dinerspits (van 18 tot 20 uur) zijn we minder goed bereikbaar, omdat we dan extra druk zijn om iedereen een mooi Bomenpark moment te bezorgen.

Is het Bomenpark rolstoelvriendelijk?

Jazeker, u kunt goed terecht bij ons met een rolstoel en er is een invalidentoilet.

Is er voldoende parkeergelegenheid?

Jazeker, er is volop plek waar u gratis kunt parkeren en er is camera beveiliging aanwezig op het parkeerterrein. Vergeet niet om waardevolle spullen en (elektronische) apparatuur uit de auto te halen en zet uw (elektrische) fiets vast met een extra kettingslot aan de fietsenrekken. Zo geven we dieven geen kans.

Is het Bomenpark kindvriendelijk?

Het Bomenpark is zeker kindvriendelijk. Buiten is een speeltuin voor de kinderen. Ook zijn er kinderstoelen en kleurplaten aanwezig. De allerkleinsten kunnen verschoond worden op het invalidetoilet.

Worden creditcards geaccepteerd?

Jazeker, we accepteren Visa, Mastercard & American Express.

Welke cadeaubonnen worden geaccepteerd?

We hebben eigen cadeaubonnen en cadeaustammetjes. Verder accepteren we de VVV-Cadeaukaart en de VVV-Dinercheque.

Is er wifi?

Wij hebben een open wifi netwerk waar u als gast gebruik van kan maken.

Zijn er afhaal- of bezorgingsmogelijkheden?

Nee, wij hebben geen afhaal- of bezorgingsmogelijkheden.

Staat uw vraag hier niet bij? Neem dan contact met ons op.

Per email: info@bomenpark.nl of bel naar 0412 - 47 30 74.

Openingstijden

Maandag t/m zondag 10:00 - 23:00 uur